Запомнить Забыли пароль? Регистрация
Advertisement
Календарь
<< Ноябрь ’24  
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    
 2
 3
 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Последние новости банков
Следующая
Самые читаемые новости
Завтра в Києві відновлять повноцінний рух поїздів між станціями метро "Героїв Дніпра" і "Теремки" -
Размер текста:
11.09.2024 г.
У Києві у четверг, 12 вересня, відновлять повноцінний рух поїздів між станціями метро "Героїв Дніпра" і "Теремки". Як передає Укрінформ, про це Київський міській голова Віталій Кличко повідомив у Телеграмі. За його словами, пусконалагоджувальні роботи на оновленій ділянці тунелю між станціями “Деміївська” та “Либідська” завершені. "Увесь комплекс робіт тривав дев’ять місяців. За цей час підготовули будівельний майданчик, переклали понад 200 кабельних мереж, зокрема мереж ДТЕКу, Укртелекому, інших", - зазначив мер Києва. Розробили котлован глибиною понад 15 м, демонтували стару частину тунелю довжиною у 27 метрів та побудували нову. Посили з обох сторін і тунельну оправу, що примикає до нової ділянки (загальною довжиною понад 50 м). Поклали нові колії, відновили всі інженерні мережі, налагодили безпекові системи руху поїздів, повідомив міський голова. За словами Кличка, перегінний тунель між “Деміївською” та ”Либідською” розташований у складних гідрогеологічних умовах. Тому під час ремонту здійснили всі необхідні роботи з гідроізоляції тунельної оправи та хімічного закріплення ґрунтів навколо неї. “Кошторисна вартість усього комплексу робіт склала 383 млн грн, що на 62 млн грн менше початкової вартості”, - підкреслив міський голова. За його словами, паралельно з відновлювальними роботами були проведені експертні дослідження з визначення причин виникнення ситуації. Зокрема підтверджено, що її причиною є окремі помилки на етапі проєктування та неякісне виконання будівельно-монтажних робіт на етапі будівництва цієї ділянки тунелю. Зокрема оправа тунелю, згідно з проєктом, повинна експлуатуватися при значно меншому рівні ґрунтових вод. Також оправа тунелю збудована неякісно з порушенням допусків монтажу кілець; не виконані компенсаційні заходи, зокрема хімічне закріплення ґрунтів. Також було встановлено, що жорсткість тунелю нижча проєктної через застосування стінових блоків замість лоткових (зменшена товщина та відсутність ребер). Крім того, проведені лабораторні дослідження підтвердили грубі порушення при будівництві в частині відсутності хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю. Як повідомляв Укрінформ, 8 грудня 2023 року столична влада оголосила про припинення руху поїздів на відрізку між станціями "Либідська" і "Деміївська" Оболонсько-Теремківської лінії метро у зв'язку із підтопленням тунелю на вказаній ділянці. Попередньо було встановлено, що підтоплення сталося через розгерметизацію тунелю. За даним фактом прокуратура розпочала досудове розслідування. Наприкінці квітня у Києві розпочався демонтаж залізобетонних тюбінгів у перегінному тунелі між станціями метро “Деміївська” і “Либідська”.
Источник: Укрiнформ


« Пред.   След. »
  • Самое читаемое за сегодня
  • Самые последние

  • Это интересно


E-Mail: info@udinform.com  Тел: +38(044) 501-07-44, 230-04-44
Публикация и распространение какой-либо информации с сайта udinform.com без письменного согласия компании Укрдилинг запрещены.
Автоматизированное извлечение информации запрещено.
  • Русский
  • English